STHLM!

Ja i dag har man gjort en tripp med lilla syster till stor staden även kallad fjollträsk vars jag kommer i från... =) 

de blev inte riktigt som planerat, som alltid med syster hahha men de är lite av charmen med henne =)

för de första så glömde hon bakomatkortet på rangsells så när jag skulle köra jamie till dagis så åkte hon dit för att hämta de... när jag hade lämnat jamie så åkte jag hem och väntade in henne. hon trodde då förstås att vi skulle få stjus till stationen men de fick vi inte eller fick och fick robban låg i sängen med en sovande travis så , så va de. men i alla fall vi gick mot bussen den fick vi ju inte vänta på länge sen när vi kom fram till stationen ser vi att de ska gå ett tåg om ett par minuter till sthlm så vi tänker att vi lagom hinner köpa billjetter så hinner vi med de tåget men personalen på billjett försäljningen v så seg så vi missade de tåket med nån minut... svin. så vi tog oss något att dricka på press byrån och satt och snack så tiden bara rann iväg men men väl om bord på tåget så fortsatte vi prata dock inte lika mycket men så är de ju... =) sen när vi kom fram så ringde vi adde för att få veta vart vi skulle, skulle ta t-bana till mariatorget och sedan höger höger så skulle vivara framme. ja ja de va ju enkelt tänkte vi. bara de att när vi gick av t-bana så fans där två utgångar och vi gick ju så klart mot den som de stod mariatorget på men de va ju fel dit skulle vi inte gått för man vart helt lost och vi fick går runt där ett bra tag innan vi hajja vart vi skulle de vart en del samtal till adde också... =) som för övrigt sa fel gata så vi gick i en halv timme och leta fel gata konstigt att den inte fans sen va de ju på den gatan vi gått fram och tillbaka på som vi skulle gå på fast åt andra hållet... =) så kan de gå.... men allt gick bra till slut vi hittade fram och syster fick ett possitivt bemötande de va trevligt... =) sen skulle vi tillbaka också....

till t-banan va de ju enkelt... men också denna gång missa vi tåget med någon minut... vi har inte haft flyt i dag kan man säga... hihihi men vi tog en kaffe på mc i sället och pratade skit.. och hem kom vi ju och dagen har varit toppen trotts alla mot gångar!

tack syster för en bra dag!

 

fast jag saknade ju mina killar fast jag inte va borta länge... :P


Kommentarer
Postat av: thessan

Du är utmanad

Postat av: Madde

är du nöjd nu pullan?

2009-02-07 @ 13:19:02
URL: http://madde021.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback