trevligt värre!

De är va dagen i dag har varit helt underbar faktiskt. Alla har varit glada och nöjda..

Jamie vart lite grinig på kvällen men annars har han varit nöjd han har inte vilat något under dagen men ändå klara han av att vara upp till kvart i sju sen slockna han.Vi var ju i väg jag och syster mi och barna till lufftkuddelandet och jamie fick igentligen inte hoppa eftersom de va en ålders gräns på tre år men han fick hoppa lite ändå jag tror han i kassan flörtade lite med min syster. hahha de va kul faktiskt sen har ju syster varit stolt hela dagen eftersom jamie har gått runt och ropat på henne moter moter har de ekat överallt. hahha så söt han är. travis har varit nörj jag tror de är för att han sov i nio timmar i sträck i natt så jag hoppas de håller i sig att han fortsätter sova bra. =) I morgon blir en lungn dag kanske att jag går pp till öppna en stund för jamies skull men annars ska jag försöka ta de lungt eftersom de väntar ett tolv timmars pass från tre till tre de ska bli kul men ändå lite jobbigt eftersom de är lönings helg men de kanske lönar sig =) där va jag lite rolig hahha =D

skulle igentligen åkt och sola med frugan i morgon men jag pallar inte de så vi bestämde att vi skulle ta de på lördag istället eftersom då börjar jag inte fören nio på kvällen så då är de lugnt då hinner vi de i lugn och ro i ställer för att vi skulle ta de i morgon och stressa eftersom jag vill hinna ta de lungt innan jobbet och då inte lukta solsvett ne de blev bättre med lördag=)

Ne nu ska jag glida över nätet lite sen sussa natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback