blev inte så mycket

ledigt denna vecka som jag trodde!
men men jag tjänar ju bra med pengar i all fall får se de så...
och vi går ju mot ljusare tider.... ska bli skönt... =)
längtar så till gbg när jag och min man ska bara vara vi!!!
har inte hänt så mycket på senaste travis kryper och står i ska riva i allt och drar sig upp
längs möbler och så... han vill helst inte krypa han ska bra stå hela tiden... duktig min lilla kille=)
jamie stökar på som vfanligt han är duktig han med börjar prata mer och mera använder även potta i balnd
hahha stolt mamma som berättar vad sina pöjkar har lärt sig ahhahha
vill träffa min fru snart också va ju ett tag sen nu..... =(
men de kommer nog en dag snart som jag tillbringar med min underbara fru... =)
saknra min syster också hon pluggar så mycket nu att hon inte har tid med sin syster men
de är kul att se att hon är så engagerad i något... go for it siss!!!!!
fridens på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback