Sista dagen!

Nu har jag min sista dag som ledig! har varit skönt men jag saknar jobbet lite. vet ju inte riktigt vad man ska göra när mamn är ledig jag har umgåst med mina barn och haft de mysigt städat och tvättat... ja de är väl de jag har haft för mig... =)
i dag ska jag gå ner på stan och se om jag hitta på några nya kläder till min ny blivna tvååring.
vi hade ju kalas i går för jamie han fyllde två stora kille. nu har han dessutom sluta med napp... eller ja vi får se hur de går...
pottan blir at han väljer mera och mera... de är kul att se att han vuxit så fort nu på sistonde han snackar mer och mer och vill göra saker själv som att klä på sig och sånt... =)
travis vill bara stå och klättra han vill mer än vad han kan... =)

nu kommer snart robbans systers kille med hennes cykel som jag ska låna tills jag fixat en egen!
trevligt går lite fortare till jobbet då... hahha

ne nu ska jag göra oss i ordning...
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback