slit slit slit!

fy fan när ska man få livet i fas... kommer de att hända...
nu har mannen också fått jobb börjar på mondag hur ska detta gå.
jag har kollat med syster om hon kan bli våran nanny... tills travis börjar dagis...
vi måste ju kunna lösa detta på något vis jag vill inte bli av med mitt jobb har ju fortfarande prov anställning till sep... =)
och robban måste ju tack ja han får grymt bra betalt och fast på en gång så hur gör man
i dagens samhälle kan man inte säga i från sig jobb.
men vi måste lösa de med travis... =)
hoppas på att syster ställer upp för en peng... =)

jaha töfft på jobbet när man bara är två och de bokar på hela tiden de blir inte mycket ledighet här inte...
nästa vecka var tanken att jag skulle vara ledig mån tis ons fre lör sön men nu måste  jag jobba ons och helgen och förmodligen tisdag också... fy helvete när ska de bli lungt igentligen tur att dom vet om när jag ska i väg och så för då kan jag verkligen inte jobba på två veckor men de vet dom... så de är bra,... =)

ne nu ska jag kolla på film med jamie....
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback