läkarbesök och utbildning!

i dag ska travis till läkaren igen och undersökas. och senare i eftermiddag ska jag till bmb på utbildning steg två...
nu har jag fått ett nytt jobb igen nu har jag tre jobb och folk säger att de är svårt att få jobbb hmmm de tycker dock inte jag de är bara att anstränga sig lite. sen förstår jag om vissa inte kan få jobb men vissa gör ju inte ett skit för att få något heller då ska man fan inte klaga.... =)

så i dag ska jag ta de lungt men ändå hinna med allt...
i dag är de också sista dagen för jamie på dagis sen går han på sommar lov eftersom robert är pappa ledig får man inte ha barn på dagis under skol loven... men de är helt ok tycker jag då kan dom få lite kvalitets tid med varandra,,,, =) och travis är med så klart dom får väl hitta på nått kul varje dag så jobbigt är de ju inte att åka i väg med dom till djurparken eller bada eller något liknande... =) de blir bra de sen jo0bbar jag ju inte varje dag... =) jag vill ju också vara med och ha kul... =)

nu ska jag under hålla min lilla innan vi ska åka till läkaren... =)

ha de gött

Kommentarer
Postat av: issa

Kanske kan fixa ett nytt jobb åt mig? =)

Postat av: Anonym

dåligt med bilder här tycker jag..

2009-06-15 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback