så va de över!

ja midsommar alltså. vi hade de väldigt trevligt och mysigt... de va jag robert och kidsen och min
kära syster och henke.... ja vi åt gott och spelade buzz de va najs...
i går förjde vi med till arlanda för att vinka av frugan stoffe och nicklas när dom skulle lämna sköna sverige och åka till turkland... =)

och hela den lediga tiden jag har haft har jag mysigt med min kära blivande man de känns som om vi är på nytt kära eller ja kärleken har blivit som den var från början de känns jätte bra mellan oss nu är så lycklig i mitt familje liv här hemma. sen att de är andra som ska förstöra genom att svika en de är en annan femma men de skiter jag i just nu för jag svävar på moln trots att jag fått mens och har ont i hela kroppen... =) men i bland känner jag inte av den för att jag är så glad.... =)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback