sol vind och vatten

de har för en gångs skull varit fint väder när jag varit ledig gött...
saknar min fru som nu är ute och pratar i turkland... =)

vill också att min sambo ska bli frisk så vi kan mysa som vanligt igen... =9 saknar lite ömhet...
jobba i morgon då tills på torsdag ledig torsdag sen jobbar jag fem dagar i streck igen sen ledig i tre dagar jippi.... hoppas på fult väder... nej de gör jag inte för vi tänkt att åka och bada när jag slutar om dagarna om de är fint... =)
vill att de ska bli agusti så jag och min älskade kan få en weekend för oss själva i götet!
just nu kan jag säga att jag ligger på topp i psyket... ingen dryg mamma och ingen dryg pappa som är på mig så skönt...
helst av allt skulle jag vilja att min far vart normal igen så man kunde umgås med han men men den tider kommer han måste bara inse de själv...
önskar min syssling all lycka och välgång i livet tillsammans med sin man roger gifter sig på lördag så jag håller tummarna för fint väder i skutskär... sen ses vi i påsk pernilla =)

ne nu ska jag lägga mig och läsa sen sova ska ju upp fyra så...
ha de gött så skriver jag kanske igen när jag är ledig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback