4/3-09

kommer för mig vara ett datum att minnas fram tills de rätta datumet träderfram... =) vill att de ska ske nu men jag kommer nog att bli tvungen att vänta till efter sommaren. tråkigt men sant...jaja nog om de

 

I går tvättade jag på förmiddagen och åkte och sola ensväng i tvättningen med frugan vi solade på solstudion på stan och de va nya rör sen den första mars och de märktes på mig vill jag lova.. =) jag är röd som en tomat i ansiktet. När jag kom till jobbet i går frågade de om jag hade solat och då va de inte mycket men de blev rödare och rdare under mitt arbetspass och fy fan va röd jag var tillslut hahhaha de hätta och jag var röd de är tur att de är mörkt på mitt jobb... I går stod jag halva tiden i RNB och halva i schlager de va kul att pröva på schlager jag har inte stått där förr för dom brukar ju inte vara lediga hmmm konstigt nog... =) men nu va dom de bägge två.... jaja kvällen sög i alla fall de va dåligt med folk hela kvällen men men jag hade rätt kul ändå fick ju stå och sjunga i baren istället och skaka rompan lite... =) 

 

ne nu ska jag lägga mig på soffan och slappa med minstingen för den andra är hemma hos farmor till i eftermiddag.

jobba i kväll med så är de något vet ni vart jag finns=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback