Är jag helt bakom flötet eller?

För de verkar ju som om alla tror de.
jag vet att de är de ända jag tjatat om på senaste tiden men jag undrar ju om de är så eller ej?

nog om de då!
idag har jag och mina små killar hittat på roliga grejer vi har tex varit på barnenshus och på jula och på klädhuset M ja dvs vi har varit på erikslund och sen fort vi vidare till stenby och åt en lunch på mc donalds där de va fulls smockat med folk. efter lunchen gick vi till jysk för att se om soffan som vi hade tänkt att införskaffa fans kvar och de gjorde den men priset var förändrat. så kan de va när man inte passar på när de är som bäst... =) jajja nu har jag i alla fall hittat en annan soffa så var de med den saken... =)
efter de gick vi igenom coop forum tittade lite förat gå ut på andra sidan eftersom vi ställt bilen på mcD...

I kväll ska man jobba också hoppas på att de blir lite folk och att dom dricksar för skulle behöva dricksen faktiskt...
I morgon ska vi köra iväg sofforna jag har ju för övrigt sålt mina soffor som jag köpte när jag flyttade hemmifrån... lite ångest över de men men va gör man inte för familjen... ska även sälja lite andra grejer för att få in lite pengar tex min mobil och ja lite grejer vi har i förråddet skulle vi också kunna sälja får ta med mig robert ner och kolla vad vi ska ha kvar och vad vi ska slänga och vad som kan säljas... för vi är verkligen i behov av pengar nu... eller ja vi vill försöka förbättre vår ekonomi och då behöver vi betala av lite saker... De är ju inte så att vi inte klara oss på de penagar vi har men de är precis så att vi gör de och vi skulle ju vilja ha lite penagr över så vi kan hitta på en grej i månaden som familj tex badhuset eller busborgen eller något liknande... så de är därför vi vill sälja av lite prylar..

ne nu ska jag leka med jamie...
hej på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

om ni ska sälja soffan så kanske jag kan köpa den=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback