busborgen!

i dag var jamie på dagis till 12 efter de åkte vi till busborgen och lekte, efter ett tag så kom även sandra, fredrik och tiara och lekte med oss vi var där i ca tre timmar jamie hade inte vilat något så när vi satt oss i bilen och skulle åka hem så somnade han på tre röda. men när vi kom hem så va de bara att väcka honom för han kan ju inte vila efter kl tre då somnar han aldrig på kvällen så han kanske vilade ca 20 min och sen somnade han nu för en hal timme sen alltså kl 20.00 så jag hoppas att han sover ordentligt i natt. de var faktiskt riktigt roligt att vara på busborgen och inte minst att träffa sandra som jag inte sett på ca fyra månader och tiara förstås... =) hade varit lite roligare om jag inte haft travis med eftersom han är så liten så kunde jag inte eka lika mycket med jamie men de löser vi en annan gång. får åka dit när vi har barnvakt åt travis och busa ordentligt... =) sen blir de ju roligare när travis är lite större så han också kan vara med... =) 

i morgon ska jamie till dagis och går till tre och under tiden ska vi hinna handla robban ska till addeco på nå möte då tänkte jag att jag skulle gå till stadium och köpa en jaka till jamie och kanske vind byxor så att han har de... =) 

får se nu i morgon om jag får min lön denna månad förra månade fick jag ju ingen så jag borde få för två månader denna gång annars blir jag faktiskt irriterad nu är de ju så att jag inte lever på den lönen eftersom de är extra pengar men när man vet att man borde få dom då blir de lite jobbigt ändå... får jag inga pengar i morgon då kommer jag fan ringa till löne kontoret och skälla ut dom jag tänker fan inte jobba gratis de är inte meningen. 

ne nu ska jag kolla face book och sen ge travis mat och lägga mig är helt slut jag med efter dagen... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback