första dagen i dag!

som jamie är på dagis de va över två veckor sen sist eftersom han varit sjuk och sen har de ju varti sport lov och då får man inte ha barnet på dagis när man är mammaledig... jaja så kan de vara ringde till västerås stad i dag och kollade exakt hur de låg till med hur mycket man får ha dem på dagis...

i går fick robban mig att pröva wow men de kan jag säga er de är inget spel för mig jag tycker inte om spe där man ska springa runt och döda varandra dessutom blir jag så sur om jag dör själv så nej de är inget spel för mig.. (ska väl spela klart dom tio dagarna jga fick men köper defenitift inte spelet) så är de suru.

ska väl i väl och sola i dag med madde men de blir väl i eftermiddag nån gång eftersom jag är rätt trött i dag också efterden den dryga arbets helgen som bestod av 13 timmar på lördag och tio på fredagen fy tusan va trött jag va i går jag kunde knapt hålla ögona öppna under dagen jag är sliten i dag också men inte lika mycket sa väl slänga på en film och lägga mig på sofflocket tills jag ska hämta jamie. 

på onsdag bär de av till örebro och bada och efter de De Vita Nova ska bli så skönt....

hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback