Helgen!

Var lång och tråkig, jobbade men de va så dåligt folk ute så passen vart långa lite bättre på lördagen än fredagen men annars sög hela helgen! och passen går ju otroligt sakta och man blir bara tröttare och tröttare när de inte är nå folk som handlar... =) 

ska och sola med frugan i dag. 

jag har inte skrivit på ett par dagar för de har vart mycket i mitt huve och de har varit långa diskutionenr med robert han har också mycket i huvet nu... just nu mår vi inte så bra men vi hoppas på ljusare tider. 

 

har fått min första mens på två år ca de kan jag säga att de va ett slag i bakhuvet fyyyyyyyyyyyy f*nnnnnnnnn va ont de gör de känns som om de är någon som har sparkat mig emellan bena och sen också slagit mig i buken och i svanken ne jag tror jag går tillbaka till att äta min p-piller på ett vist sätt så jag bara har mens var tredje månad deta är ju fruktamsvärt jag fattar inte varför jag ska få så himla ont när de finns dom som inte äns känner av att de har mens varför straffas jag vad har jag gjort??

jaja nu ska jag ta en rök sen en alvedon sen ska vi dra till läkaren med lillplutten han ska få två sprutor en i varje ben!

hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback