hur ska detta sluta!

Detta är ingen bra historia och jag tror inte den kommer att sluta som alla sagor slutar heller...
De är bara en massa problem nu för tiden känns de som alla sviker alla och ja.
I går känns de som om jag gjorde en dum grej, jag svarade inte när han ringde och jag öppnade inte dörren när han kom hit men jag känner att jag orkar inte med all skit vad ska jag gör hur ska jag få dem att förstå att jag inte är deras stötte pelare och jag är dessutom inte deras undanflykt till allt. de känns som om dom änvänder mig som ett skyddsnät och jag vill inte vara de jag vill inte bära på deras skit bara för att dom inte pallar möta de själva....

Så nu tänker jag vara den bitch jag var förr jag tänker inte låta dem trycka ner mig längre jag ska försöka stå på mig!

NU FÅR DE VARA NOG!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback