Jävulsk dag!

Riktig skit dag har de varit i dag!

De började med att vi skulle köra jamie till dagis och upptäcker då att vi har punka på bilen fick då springa och hämta min fars bil tur va väl de att jag hade hans bil nyckel och att han inte var i stan. körde jamie till dagis och de bar i väg till ica maxi och stor handla som vanligt vid löning! när vi var klar och hade då handlat för 2300kr skulle skana ut i själv betalningen så kommer de upp skärmen att vi har avstämning vilket inne bär att alla varor vi redan hade packat måste upp ur kassarna och upp på bandet och sen ner i kassarna igen. inge kul men till vår chock så stämde de, nej de va ingen chock de viste vi ju... efter de så åkte vi hem och skulle packa upp varaorna då när jag ska plocka upp spagettipacketet så for all spagetti ut på golvet. fan va drygt... efter vi plockat upp spagettin så for vi och hämta robbans mamma på hennes jobb för att åka och äta lunch på indiana de va ju gott.. körde tillbaka henne till jobbet sen hem en sväng innna jag skulle köra ner robban till sitt möte på addeco och jag och travis åkte hem till frugan och tog oss en snabb fika.. efter de åkte jag och hämta robban sen hämtade vi jamie. vi åkte hela familjen ut till robbans föräldrara och robban målade i deras garage och vi var inne och busade. åt vofflor eftersom de var voffeldagen i dag och busade ännu mera åkte hem vid sju ca. nu ligger båda barna och sover och jag känner mig helt slut efter denna dag. i morgon tänkte jag att ajg skulle städa bilen medan robban byter däck och jamie är på dagis och travis får titta på... =) sen sa jag till bettan och beställa lite mera grejjer för min vinst pengar... =) 

nu ska jag glo på tv hejpa.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Fhia. Tänkte meddela till dig om gangstar partyt igår men då såg man inte av dig. 18:30 är iallafall partyt.. hör av dig om var åså ifall du vill komma på 0707233991


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback