jobbe

ja igår jobbade man tråkit de va ju inge folk ute, nästa helg kanske kan bli bra de visar sig de är ju trots allt löning då ju... 

 

i dag har jag sålt två av mina ägor. jag har sålt mina soffor och min mobil telefon.. 

de känns konstigt sofforna köpte jag när jg flyttade hemm ifrån så de känns lite skummt att klippa navelsträngen. =)

mobilen gjorde inte så mycket man behöver inte ha allt här i livet. =)

jag skulle vilja att min sambo kom hem nu och gav mig lite mat och jamie förstår han vill u också ha mat. =)

har inte så mycket att skriva om som kanske märks jag är helt slut i kroppen i dag som vanligt och jag skulle bara vilja ligga och sova men de kan man ju ej när man har barn... jag har för övrigt gjort en tillfällig soffa av några kuddar filtar ett täcke och ett överkast de är inte speciellt bekvämt men de är mysigt... jag vet ej sak som kommer ligga på detta i natt i alla fall... =) HUNDEN!

men men de äringet att göra åt jag är bara glad om han inte äter på de... =)

 

ne nu ska jag kolla lite på tv och hoppas att robert kommer snart!

 

hej på er och puss på dig min fru!


Kommentarer
Postat av: Madde

puss puss tillbaka min fru =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback