sjukan

jag vet varför jag avskyr att ligga på sjuk hus för de första så är de ju för jag aldrig behövt gjort de men för de andra för att de luktar skit och sen för att dom kommer in och stör en helatiden och sen för de tredje så fick jag inget täcke så jag höll på att frysa stjärten av mig... för er som inte vet så låg jag inne från tisdag efter lunch till onsdag efter tre för travis skull han hade vättske brist pga att han bara spydde och inte behöll maten han hade hållt på så i en vecka lite drygt och jag trode ju att de var magsjuka så jag trodde de skulle bli bättre av sig själv men de blev de icke så min fru som är utbildad undersköterska sa att jag skulle kontakta hans läkare så jag gjorde de och då vart de barnakuten nösta jag trodde ju inte de va så allvarligt men nu är han bättre och jag har mera kött på bena om de händer igen. hoppas dock inte de för då får robban ligga på sjukan jag vill inte de... han hade gått ner 780g ungefär men har gått upp en del av de igen han har börjat äta igen men inte de mängder som han ska men de går sakta men säkert framåt i alla fall... =)
hej på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar fru du har =)

2009-03-19 @ 21:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback