tänker framåt



Tänk när travis blir så här storblir... va kul de kommer ha tillsammans då mina pöjkar, jamie försöker redan busa med travis men tarvis bara ler och fattar inte så mycket..
nu bor vi i tortuna tills på skärtorsdagen så de kommer förmodligen inte bli så mycket skrivande...
kan ju säga att löningshelgen inte var så himla givande men jag tror att på fredag när de är de är rydell och kvick. då blir de nog drag ska vi se... de va så lite folk ute i helgen så de va ju pinsamt... men som sakt de sparar nog sig till ett bättre band... =)
I går flyttade vi ut till tortuna så de vart mat och lite öl och bada tunna fan va mysigt de var... de va så mysigt att vi sov för länge på morgonen fredrik missade sin buss... så vi fick köra in honom till skolan...
efter de körde vi jamie till dagis. hem och vek tvätt och kollade så allt såg bra ut i lägenheten... sen körde jag robban till gymet och jag drog till min fru... och sitter här nu när jag skriver ja jag vet kanske inte så socialt men hon ville att jag skulle uppdatera så hon får skylla sig själv eller hur frun... puss på dig -vad ska vi äta jag är hungrig fixa mat åt mig kvinna!!!!
hahhaa men allvarligt frugan vi måste äta nått...

ne nu som sakt ska jag umgås med min fru.... =)
hejpa

Kommentarer
Postat av: Madde

hahhaha du fick dig ju en jävla morort hahahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback