vad ska man säga!

tänk att alla tror att jag är helt j*vla dum i huvudet. de är fan helt otroligt.
jag orkar inte med alla duma idoter. hur fan får man dom att förstå att dom fuckar mitt huvud.
dom verkar vara trög fattade... jag vet inte hur jag ska säga detta men jag tror att jag håller på att nå min topp
och de med hjälp av alla nära. jag kommer inte palla mycket längre. snart tar jag min älskade barn och dra i från allmänheten.
hoppas på att de inte ska behöva gå så långt. jag vill så gärna att folk ska fatta och göra de bästa av sitt liv och situationen.
Ljuga om att man har en läkartid och sen dra från stan de är inte så himla smart. men men de är väl de man får ta i från en som dig. hoppas bara att du förstår att jag kommer köra samma spel emot dig.

nog om tråkigheter. travis mår bra nu i allafall äter nästan lika mycket som innan infektionen så de känns bra han är mycket piggare och glad mesta delen av tiden. min små änglar får mig att tycka att vardagen är lite enklare tur att ni finns.=)

känns som om jag håller på att glida i från alla som en gång betöd så himla mycket för mig.
jag känner mig tom på ett sätt de känns inte bra när jag tänker på alla skit vill jag bara glöma dessa personer och tänka på de jag har nu och glöma de som varit men saken är den att de kommer alltid en dag när de ringer i telefonen och de är dem som hör av sig för att dem vill ha något från mig eller nått liknande, men men de är väl bara bita i de sura äpplet och säga vad man tycker jag tror jag har fått minst två att förstå vad som gäller från min sida. eller så är de så korkade att de inte förstår de visar sig när de närmar sig en viss tid i månaden...

nej nu orkar jag inte detta längre ska slänga på en film och hoppas på att kvällen går lite fortare och att man kan somna utan svart tankar... =/

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback