bvc

i dag ska travis till läkaren igen och bli kollad!!
så var man lus pank igen då eller ja nästan lite pengar finnes de kvar!!!
men i de stora hela så är man lus pank jag som tänkte jag skulle få bra med pengar men de fick jag icke...
jajja de löser sig så fort robert får in sinna pengar från a-kassan så är vi på g igen...
ska även när jag ändå är nere på stan stoppa in lite pengar på kortet från helgens dricks.
och in på lindex och sen även hämta fredrik och lämna polis raport till bemaningstjänsten!
jaja nu ska jag göra i ordning mig för läkar besöket... ahhaha eller travis jag vet inte... =) pepp talking!

kramen på er alla
på söndag ska jag träffa en vän som jag inte sett på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback