Gympa passet avklarat!

jaha då har jag gjort de med... ahhaha får se om de är någon som fattar vad jag menar frugan vet säkert... =)

ja kidsen mår prima växer som ogräs ju... jamie pratar mera och mera de är så kul att höra
när han säger nya ord de är nästan ett varje dag nu de är ju skit kul... =)
travis ålar sig fram snart så kryper väl han och innan man vet ordet av de så knallar han också runt här... =) de är så fantastiskt att se dem växa upp och bli pojkar... mina små änglar....

kan säga som så att rocker har blivit lite knepig att ha och göra med nu för tiden han testar grenser hela tiden de är jätte drygt börjar fundera på om de är avundsjuka som spelar in eller om han bara är i en fas i sitt liv... hoppas de blir bättre snart i alla fall för jag håller på att bli tokig på han vet inte vad jag ska göra med han de är ju inte direkt så att man har så mycket ork över till han tyvärr för med två små är man tillräckligt slut...

blir de inte bra snart är de nog bättre att han kommer till någon som har mera tid med han... vill bara inte att de ska behöva gå så långt... hoppas hoppas värkligen på bättring!

kanske ska skriva att jag fick jobbet.... yes ett jobb även om de bara är 50 till 80% men me like kan bli mera vet aldrig!

ne nu ska jag ta mig en kall jävel och kolla på dhw!!!!!
hej med er sug på den karamellen ni

Kommentarer
Postat av: Linn

Tjo.. Ser att d visst inte är på tiptop hoppas allt blir bättre :) Skönt att du fick jobbet då fan va sköj :) Ja kommer nästa helg haha :)Då blir d utgång för hela slanten!! Ojj kan tänka mig att d går himla snabbt å d växer å blir stora :) Fan va kul att Jamie har börjat snacka längtar verkligen tills Neo börjar me det... Nu är d bara en massa Joller hihi.. men d är gulligt det med! Idag blir Neo fan 3 månader herregud vad tar tiden vägen?? I mön är d spruta :( Blev dina pojkar dåliga av 3 mån vacc? Usch å blää för sprutor. Tycker fan att d är riktigt obehagligt när d ska sticka min son.. :( Men fan ta hand om dig kramar// Linn


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback