mör!

ja de är vad jag är i kroppen känns som om jag kommer bli riktigt sjuk snart!
har ingen mat lust och ingen törst speciellt heller. har ont i hela ryggen och nacken och ont i skinkorna... hmm vad han de vara sover dåligt hittar ingen bra possetion. men men hoppas de blir bättre, när jag väl ligger i sängen så är de jobbigt att vända på sig känner mig skit gammal... hahha men men de går nog över... ska ringa min läkare i morgon vill kolla några leverfläckar som ändrat färg och ta bort några... =)

vill bara att allt ska bli bra jag vill må bra i mig själv men de komemr nog dröja ett tag till innan jag får mitt självförtroende tillbaka... hoppas bara på förr än senare...

jag vill så himla mycket men orkar så himla lite jag vill umgås med mina vänner men jag orkar inte ta mig i väg... sen känner jag mig inte motiverad heller men de blir nog mer nu när de blir ut och gå väder. jag skulle behöva rycka tag i mig själv och fixa mitt sociala liv..

nu sover mina änglar så sött och jag har så mycket jag måste fixa innan jag ska lägga mig och läsa, ska fixa tvätten och diska och grejja.

jag har kommit under funn med att jag inte trivs i denna lägenhet längre jag vill flytta och robban säger att han känner samma sak de kan bero mycket på att akelius strullar så mycket.. och vi känner inget förtroende till dom längre...
men jag vet inte riktigt om vi har råd att flytta och vart i så fall. jaja de där löser sig säkert... =)

ne nu ska jag ta tag i mina åtaganden... =) en kopp te kanske.

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback