ny soffa!

fan va snyggt de blev med den nya soffan dock lite hård innan den blir in sutten så nu gäller de att ha besök lite här så vi får den in sötten snabbt... =) hahha ne då men jag tycker den är helt ok att sitta i den är sjukt stor i alla fall så vi kan ju inte klaga på att de blir trångt i alla fall... =)

glömde ringa läkaren i dag men får gö de i morgon ist!!
i morgon ska jag på utveklings samtal på dagis lite jobbigt men de ska nog inte va några problem... jag ska även till bettan och kolla om mina grejjor kommit vill ju ha dom nu när soffan kommit... ska även försöka hinna ner på stan och fixa lite grejjor men men får se om jag hinner annars får jag ta de på dan på fredag eller nästa vecka. tänkte jag skulle gå in på hälso kost och kolla lite grejjor... och in på bik bok och köpa lite linnen och tröjjor mamma var förbi här i dag och hade köpt en så snygg tröja där så jag måste köpa lika... =) härm apa. men men.

skönt ny börjar rutinerna med barna komma tillbaka dom somnar i stort sett samtidigt och vaknar ca smatidigt travis vaknar lite tidigare men han somnar om lite om man ger nappen. men de känns skönt att få rutiner på läggningen för dom somnar så mycket lättare då.

nu ska jag kolla på svarting nytt. hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback