bvc och feber!

i dag har de varit bvc besök för jamie inte äter så bra och så
kom fram till att vi ska göra ett gluten test för att utesluta de..
hoppas bara de inte är de fast å andra sidan kan de vara skönt med för då vet vi ju vad de är för fel
och kan rätta till de...
umgåtts med famljen hela dagen de har varit helt underbart..
de är skönt att robban är sjukskriven fast de är ju jobbigt att se att han har så ont.
men de är trevligt att ha han hemma med mig. slipper jag känna mig så himla ensam...

nu har ju även jamie varit hemma.. i morgon kommer nog han åka till dagis i alla fall.
vi får se hur kvällen utformar sig om han inte får feber för de har ju lille bror nu i alla fall
i natt vaknade travs med 39,63 grader och bara skrek.. så de vara bara att ge han alvedon och välling och
försöka få han att somna om vilket han gjorde efter en stund..
de är inge kul när barna är så här hängiga för de blir ju grininga med och sura mot varandra vilket är
påfrestande för en annan med... men jag har ju robert som hjälper till här hemma nu så gott han kan..
de uppskattar jag verkligen...

i morgon måste man tvätta och städa igen och jag är inte direkt på humör för de...

till något helt annat nu har jag givit min far ett slut datum så nu är de bara för han att leta bostad
jag kan inte lite på min egen pappa längre va fan är världen på väg nånstans.
tur att jag altid an lite på min man och mina barn dessutom på min syster de känns skönt att de finns
i mitt liv... de är bara så jävla tråkig att de skulle bli så här för min pappa har altid varit en förbild för mig och varit en person som jag ser upp till och nu setter han mig i skiten de känns inte alls nå kul att jag inte han hjälpa han längre.. jag tycker att de skulle ha räckt med att jag gav honom två chanser tidigare och sen kommer de här
de var droppen som fick bägaren att rinna över nu får han fan ta sig i kragen och sköta sig själv.
han är ju trotts allt 50 år och ska ju vara kapabel att ta hand om sig själv annas får han ju flytta hem
till sin mamma igen!

jag är så himla glad att jag har min man och att han stöttar mig till hundra procent...
fast jag sätter oss i skiten med detta...
jag älskar dig min man och jag längtar så till den 23/10-10

love ya baby...
you and mee baby forever...

and tonight!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback