helgen är snart över

och de ända man gjort är att jobba och varit som en sombi... =)
har inte sovit så mycket i natt heller i går tror jag fick totalt fyra timmars sömn och då inte sammanshängade...
och i natt fick jag väl också typ fyra..

men men de är väl så de ska vara, man får väl skylla sig själv för att man jobbar natt..

i dag blir de i allafall bingo lotto med mannen...

jag vill att denna dag ska gå fort så man får gå och lägga sig igen och sova är så himla trött...

jag älskar dig min man och jag förstår att du behöver min hjälp och så nu när du har ont..
jag försöker gör de jag kan som sagt jag kan inte mera än att göra mitt bästa!

nu ska jag gå in i killarnas rum och kolla vad de gör... =)

puss på dig min man!
hej på er andra

Kommentarer
Postat av: din man

hejsan gumman..

tack för all hjälp jag fått av dig,, de betyder så sjukt mycke... älskar dig,, ses imorgon

2009-11-01 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback