helgen och lite till!!

veckan som varit har vi ägnat åt att handla lite och donat...
leksaker och andra saker med...
helgen har varit bra men lördagen var extremt jobbig på jobbet...
jag och helen hade fullt upp sen vart hon låst hos servisen så jag fick ta hela jävla bar jäveln själv ett tag..
men de var tur för efter en stund kom lill rolle och hjälpte till samt bullen körde lite också..
enormt tack till er...

söndagen vart slapp och mysig gjorde inte så himla mycket den dagen...

i dag har de varit slappt med... var i väg i morse och kollade på en lägenhet den var väl ok
de ända som är problemet med den är ju att de är in flytt den 1/1 2010 och de innebär att
vi skulle ha dubbla hyror två månader och de har vi inte råd med alls... och sen va de ju en liten ditalj till
den låg på tredje våningen och de är ju lite jobbigt när man han två små och en hund... =)


men robert skulle ringe till hyresvärden och prata med han och förklara lite mera
vad vi är ute efter samt de där med in flytt... =)

nu ska jag leka lite med barna....

hej då

Kommentarer
Postat av: din fruga

Jag älskar dig.

2009-12-05 @ 00:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback