jobbig helg fram över

i dag börjar jag som vanligt min arbets helg...
kl 14.30 senast ska jag infinna mig på BMB och rodda upp min bar för en
after work samt en hel kväll långa timmar blir de...
de som är jobbigast av allt är att jag vet att sambon har ont och ska ta hand om två
skit ungar hela eftermiddagen och kvällen... men jag vet att han kommer göra de galant
men han komemr nog ha piss ont när jag kommer hem...

sen lördagen börjar jag för ovanligehetens skull kl halv sex istället
för nio och de är ju lite jobbigt dvs att de blir två extremt långa pass och
de är ju lite små jobbigt jag hoppas bara att denna helg går fort så de är söndag igen så jag och sambon kan ha söndags mys... de gillar vi... brukar bli bingolotto bara för att och sen lite vin
jag vet att de låter som om vi är väldigt gamla men de är mysigt som fan...

travis har fått dagis plats nu i alla fall och han börjar den 12/1 2010 de ska bli kul och se hur inskolningen går med honom de gick ju så lätt med jamie...
jamie ska även byta till de dagiset som travis börjar på så de går på samma får se när han får en plats...
hoppas bara de inte ta för lång tid.... =)

min pojkar börjar bli stora... =)

och ja min älskade man jag vet inte hur jag ska säga detta
men jag älskar dig så de gör ont och jag vill inte att du ska tro annat heller.... =)

nu ska jag kolla vad killarna gör...
deras far hade inte sovit så mycket i natt så han vilar en sväng... =)

he de gött

Kommentarer
Postat av: din fruga

jag tror inget annat.. jag vet att du älskar mig. och jag älskar dig..=)

söndags mys... wiiiiie... he he.. puss puss

2009-11-13 @ 12:55:11
Postat av: mädi

Älskade vän! Älskar dig av hela mitt hjärta. Jag är bara glad att du inte har träffat mig o sett mig nere i botten, eller att jag skulle ha pratat med dig o inte kommit ihåg det. Jag kommer må bra, måste bara klättra upp igen o jag vet att om jag skulle ha hört av mig så hade du funnits där det tvekar jag inte en sekund på. Men jag vet hur mycket du hatar det där. Det skulle bara såra dig mera! Vi måste ses snart saknar dig / din fru Madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback