ny vecka nya tag!

ja i dag kommer en person som inte brytt sig på 14 år hit och lämnar ett packet in för julen eftersom han kommer vara i tahiland hela vintern... jag pratar om min morfar...

i dag har jag och manen en del att uträtta de ska bli trevligt att vi gör något för engångs skulle
än att bara sitta inne och inte göra så himla mycket...
hahah nu måste jag se till att han går upp också...

fick ett samtal av svärmor i morse hon ville att jag hjälpte henne med en sak...
jag skulle efter jag lämnat jamie åka till dom utanför tortuna och hämta hennes passerkort och sedan
åka till hennes jobb och lämna de...
så jag gjorde de och jag fick pengar för de som jag inte riktigt hade väntat mig men de
är ju aldrig fel... så om fredrik ska till skolan i slutet av veckan så ska jag eller robert köra honom...


ne nu väcka mannen...
hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback