städ tvätt och översvämning!

hahah i dag fick jag att göra vill jag lova.. robert hade inte vaknat ännu och syster hade precis gått och lagt sig för att vila... när jag satt i gång med städningen... hade dammsugit klart i hela lägenheten när de plötsligt hände...
travis den vilde rev om kull hela skurhinken i hallen så jag hade vatten överallt... hahha så de var bara att börja svabba, fick svabba ut de i lägenheten för de gick inte att bara torka upp utan jag fick torka ut de... =)
men de var lite kul i alla fall... i dag lät jag älsklingen sov till kl blev ungefär kvart över tolv eller nå...
tänk om jag kunde få en sådan sov morgon någon gång.... =)
han mår ju inte bra heller nu har han börjat få ont i lungorna och de är ju inte bra de trycker på bröstet när han andas och de är ju inge kul att höra hoppas han blir bra snart för jag vill att han ska vara som vanligt igen...
så kram goo och så... fast nu får ju jag chansen att vara kramig jag med... =) de är väl de positiva...

nu ska jag snart gå ut med hunden och sen hoppas jag att jamie somnar snart för så här länge brukar han inte vara uppe när han inte har vilat han vill värkligen inte gå och lägga sig och de är lite jobbigt för jag har fortfarande fruktansvärt ont i ryggen och buken sån kraftig verk att jag blir helt slut...
sen vill jag ju bara krypa ner breve älsklingen och somna sött... =)

i morgon är de en ny dag och nya tag...
ska också byta dagis... får se vad dagis enheten säger i morgon när jag ringer... =)
hoppas de blir bra...

ne nu ska jag kila ut med hunden...
sov gott alla

nu kommer jag snart älskling hoppas du vill kramas då... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback