städa tvätt prata

i dag är de ingen vanligt dag för i dag är de tvätta och städa dag...

hahha har blivit utmanad av madde021.blogg.se

S

Utmana 5 personer och berätta det för dem,
samt för personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
Om personen som utmanade dig har ett namn som
börjar med samma bokstav som ditt,
får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar 2 ggr.
eller skriva ditt namn som svar
(förutom fråga 1)

1. Vad heter du: Sofhia
2. Ett ord på 4 bokstäver: sant
3. Flicknamn: Sanna
4. Pojknamn: Simon
5. Yrke: städare
6. Färg: svart
7. Klädesplagg: slips
8. Mat: stuvade mackaroner
9. Sak i badrummet: silverputts
10. Plats/Stad: singapor
11. En orsak att vara sen: sov
12. Något man skriker: skit också
13. Film: stardust
14. Något man dricker: sol
15. Band: slipknot
16. Djur: snigel
17. Gatunamn: sveagatan
18. Bil: saab
19. Sång: snart är de jag som är kung



jaha nu har man gjort de... de var ju ett tidsfördriv kanske inte de roligaste jag gjort men ändå...
tänker dock inte utmana någon för de känner jag att de är bara onödigt..
nu är min syster här igen de är trevligt..

vi har de lite jobbigt i våran familj men de löser sig hoppas jag saken är den att vi har inte satt oss själva
i skiten utan andra har gjort de och de är de som är de jobbiga att vi inte kan göra så himla mycket utom att vara där och tjata och de ska man inte behöva heller...
jag tycker de ska vara en själv klar grej att man gör rätt för sig.. eller har jag fel??

jag tycker att har man ställt till de får man fixa de så snabbt som möjligt...
har man ställt till de för sig själv är de ju en sak men för andra då tycker jag de är oansvarigt att bara skita i de och låssas som ingenting...

vi får ser hur de blir med allt men jag kan säga att jag är grymt besviken på folk om kring mig...

tack för mig

Kommentarer
Postat av: din fruga

du vet att jag håller med dig.. är så jävla trött på folk.. men känns bra att jag har dig i alla fall.. älskar dig..puss din man

2009-11-10 @ 10:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback