ullared nu kommer jag!!!

i morgon bär de av mot ullared fast de känns ju så där eftersom jag har sjuka barn hemma..
och en man som nästan är ingvalid... hahha
men jag tror min syster kommer hjälpa så mycket som möjligt eller ja jag hoppas på de i alla fall..
får väl höra hur de går under dagen kan jag tänka... kommr nog ringas ganska mycket efetrsom jag
kommer nog gå mycket själv... men de gör mig inget jag handlar bättre själv eller med syster....
ja jag handlar bra med sambon med men han kunde ju inte följa med eftersom de var en trosdag och lite svårt
nu när han inte kan gå... =)

men de hade varit mysigt... =)

men jag får nöja mig med att prata med han i telen istället.. =)
hoppas baran somna tidigt i dag så jag kan få lite tid med älsklingen eftersom jag ska vara borta hela dagen i morgon kommer hem närmare natten och hoppas då att hn kommer och möter mig så jag kan få hjälp... =)

ne nu ska jag leka med mina sura barn...
hej på er
och du älskling förlåt för att jag inte tänker mig för...
älskar dig de vet du... =)

Kommentarer
Postat av: mädi

jag vill ju också åka :( komma härifrån för en stund :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback