besiktning!

i dag är de besiktning på bilen hoppas att den går igenom... =)
för gör den inte de då vet jag inte vad vi gör...
mannen min har blivit sjukskriven för sitt vänster knä de tror att menisken har pajjat...
och om de inte blir bättre till den 8 november blir de akut operation.. inte bra
jag försöker stötta honom så mycket jag kan så han ska slippa anstränga sig för mycket...
jag hoppas han känner de... =) älskar ju honom och vll inte se honom lida...
nu när han försökt att inte belasta vänster så börjar han känna av de i höger också...
sen håller han på med utredning igen för sinna handleder hoppas de händer något där också så
han slipper ha lika ont...
Min syster har fått ett inflyttnings datum i sin nya lägenhet den 16 november...
hoppas hon kommer trivas där... de tror jag att hon kommer...

jamie och travis har fått några konstiga fläckar lite var stans på kroppen ska ringa och boka tid hos
läkare i dag hoppas vi får en tid snabbt...
jamie har dessutom blivit sämre i magen och har mat vägrar nästan...
de är inge kul alls jag försöker ge han de han tycker om bara för att han ska få i sig något..
allt är bara lite konstigt och jobbigt nu.. men de är tur att jag har min familj de vill säga robert och barna och min syster de är de som är min familj... =)

jag älskar min man och hoppas detta år går fort och att vi hinner fixa allt som ska fixas... =)

älskar dig nå enormt mycket min man.. vill bara att vi sa bli en... =)


Kommentarer
Postat av: Din man

tack älskling för att du finns för mig.. du är mitt allt och nu kommer jag in till sängen och kramar dig (tafsar lite också) hehe..

puss på dig

2009-10-30 @ 00:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback