dag 4 och 5!

dag fyra onsdag! den dagen va bara ett evigt väntande...
min älskade man skulle hjälpa mig dra ut lokalbedövnings slangarna när han kom hem efter jobbet...
hela dagen gick jag och tänkte att de skulle göra ont...
men när jag väl låg däa och fick de utdragna då kan jag säga att de som gjorde ont var tejpen
och sen känndes de lite konstigt att 20cm slang försvann... men de kändes som en befrielse efteråt...
efter de vart de en varm skön duscha... =)
sen tv och sängen.... =)

i dag blir de att ta sig en promenix till affären och handla lite saker... =)

i dag har jag inte ont alls nästan de känns som om jag har lite träningsverk bara...
så man kan säga att de hänt extremt mycket på¨få dagar....
nu ska vi äta lite frukost om syster kommer snart....

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback