dag sex!

i dag kan jag säga att jag inte behöver äta någon medicin men jag äter den inflamations hämmande...
jag vet inte när jag får sluta med den så jag ätaer den tills den tar slut... =)

fast jag gillar ju inte att äta tabletter men i balnd måste man....

just nu spänner de bara lite men inget man lider av...

jag älskar min man som ställer upp så mycket för mig och finns där i vått och trorrt.
jag är dig evigt tacksam.
jag längtar tills i kväll når vi ska ut och bara vara vi äta gott och prata de ska bli så mysigt
och i morgon när vi ska i väg och spela lite biljard.... =)


Jag är din för evigt och all framtid...
Jag älskar dig så de gör ont i mig i bland... =)

åter till mig... hahha ego...
nej men jag känner att denna smärta har inte alls varit som folk förvarnat mig för.
fast de kanske är som min pappa säger vi har byggt upp våran kropp för att den ska klara de mesta
och vi klara extremt mycket smärta innan vi tycker synd om oss själva... de är inte så att jag klankar ner på de som hade ont alla reagerar olika på olika saker.. men just smärta är nog min starka sida i alla fall fysisk. ja psykist också jag bryter inte i hop så lätt...

nej nu ska jag vara social med mina med människor... hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback