helgen!

har varit helt underbar...
fredags bara var hemma och mös med mannen min och dela på en flaska vin och spela spel...
lördagen började med fläckt och fart men sen kom roberts föräldrar och hämtade grabbarna och vi tog oss ett romantiskt bad... med tända ljus för att lungna ner oss lite... hahha
sen gjorde vi oss i ordning och gick ner på stan... där vi gick runt och kolla lite glömde en del saker som jag hade velat kolla på men så är de ju... sen gick vi och åt på bellmans och de var kanon gått... vi beställde ett varsit glas vin men jag tror servitrisen missförstod så vi fick en flaska... =)
men de gjorde inget vi tog de... hahha

sen efter maten gick vi förbi jobbet och kolla efter min laddare.... =)
sen ut på stan igen och invänta bion som vi hade bokat till halv tio smarta som vi var så de var ju bara gå runt på stan för att fördriva tiden...
tog oss något att dricka på mc... =)

sen började bion vi kollade på flickan som lekte med elden... den var kanon bra... =)
men förväntar sig en tredje film faktiskt för slutet var lite konstigt.... =)
I dag blir att umgås med familjen och får väl lite besökare som kommer och fikar lite och sen går... =)
jag och älskling ska spela lite bingo i kväll och äta chips med dipp... =)
tack för denna underbara helg älskling...

och ett tag till min syster för den underbara presenten en dag på spa med syster
de var så fantastiskt skönt... =)

de gör vi igen...

ha de gött alla

nu är de 363 dagar kvar!!!

Kommentarer
Postat av: Din man

Tack sj...

nu sitter jag uppe vid datorn och klockan är strax halv 6...

vi har haft sex 2 ordentliga gånger under natten.. men de jävla traddarna gör att de inte gått så bra..=)tar lite för lång tid..=)

men de e bara att försöka imorgon.. älskar dig så sjukt mycke och längtar verkligen tills du blir min fru...

Du e mitt allt...

puss puss din Man

2009-10-27 @ 05:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback