i morgon

jag längtar tills i morgon fredag då vi ska få gäster och bara vara jag och robert för en helg inte föräldrar eller något annat vi ska bara vara vi jag tror vi behöver de... de ska bli så skönt på lördag när vi har hela dagen på oss att bara mysa och sen ut på kvällen och äta gott och prata och skratta och ha trevligt tillsammans.. sen sov morgon på söndag... =)

i dag blir de nog inte så mycket gjort.. hade tänkt jag skulle gå till öppna och väga och mäta travis men jag sket i de och var hemma med manen de var ett bra beslut... =)

nu vilar han lite för han har inte sovit något i natt pga att han har ont i knät och så... =/
men de blir nog bra snart hoppas jag...
jag kan helt ärligt säga att jag längtar till jul för de är en sån mysig högtid, just för att man samlar familjen och bara tar de lungt ingen stress eller något annat än att bara ha de trevligt... =)

fast först och främst längtar jag till helgen och sedan till ullared då jag ska shoppas loss
med att handla lite julklappar och lite annat behövligt till vårat och systers hem... =)

nej nu ska jag snart sätta mig i bilen och hämta jamie från dagis...

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback