lördags förmiddag!

mannen ligger och sover fortfarande....
jag roar ungarna så gott jag kan, dom roar sig själva ganska bra hahha..
nu håller de på med en frigolitbit... hahha
i dag ska de bara vara en familje dag ska bli mysigt när min man kommer upp...
somnade som en prinsessa i går men jag var inte så lycklig över att behöva gå upp i morses men
de går ju inte att göra något åt... jag blev väckt av en banan i ansiktet jamie hade lykats tagit sig
upp på bänken i köket och hämtat en banan och sen öppnat den med... han är ju för rolig... hahaha
han är smart min son vaknar man hungrig och ingen mamma eller pappa är vakna då är de bara att hitta något att äta... så ska de ju inte behöva vara men han säger ju inte till när han vaknat han bara kliver upp och omkring... brukar sätt på tven och titta på bompa själv...
Jag älskar min blivande man... jag längtar tills vi två bli en för alla framtid...

nu ska jag leka med mina barn....
hej på er

Kommentarer
Postat av: thessan

Vad kul att läsa! Du verkar må mycket bättre nu, inte lika bitter hahaha ta det rätt:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback