Måndags bak!

I dag blev de att baka bröd för hela slanten... ska snart gå och kolal till degen för den ska ju bakas ut och göras om till små bullar... hahha

helgen har varit bra men jag längtar så tills i helgen när de är en jag och min man helg
på fredagen får vi besök av jocke och hans tjej de är robbans en bandoms kompis de ska bli kul och få se va de är för några... på lördag de är då de blir underbart vi ska ut och äta kanske en bio vi har inte bestämt oss ännu...
robbans föräldrar kommer och hämta barna efter lunch på lördagen och lämnar dem efter lunch på söndagen... =)
de ska bli så skönt att få lite mys tid med mannen... =)
ne nu kallar nog degen på mig...

älskar min man och mina barn...
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback