mitt liv har tagit en vändning!

nu sitter jag knappt vi datorn mera men jag ska försöka lägga in nått inlägg då och då...
nu går all min över tid till att kramas med familjen...

jag prioriterar helt anorlunda nu...
de jag gör om jag ska in på internet de är kolla mailen och kolla banken... de är de jag gör allt annat är överskattat...
ja och förstår så försöker jag skriva här också för de behöver jag i bland...

jag försöker finnas helatiden för minna barn och ja helt klart för min man med...
Jag älskar verkligen min familj jag är glad att jag och Robert fann varandra...
de har vi väl kenny och anki att tack om de inte hade tjatat på mig att jag skulle komma
till festen hade jag nog inte träffat robert men jag är mig själv och de evigt tacksam... =)

i dag har jag varit på öppna med barna de var trevligt ända tills jamie vart för sur då fick vi gå jag pallar inte med att han ska hålla på att tjura varje gång de inte går som han vill så då är de bara gå och göra något annat så vi gick till affären och handla sen hem och åt mat... och nu är de full karusell här igen hoppas bara de pallar vara vakna ett tag till ja jamie helst då till halv åtta åtta och travis till halv sju sju... =)
men bi får se hur länge de klara av... med tanke på att de redan är ganska trötta....

nej nu ska jag underhålla mina barn....
kramen på er
och min man jag älskar dig så himla mycket
Tack för att du finns i mitt liv!!!! =P
Längtar till 23/10-2010... =)

Kommentarer
Postat av: K

Tänk vad lite tuttar kan göra=)



Kul att ni fått det bättre iaf:P

2009-10-25 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback