nu är de jobb igen!

i dag är de tillbaka till jobbet och slita i tolv och en halv timme...
sen hem till mannen och mysa och sova gött... =)
hoppas att de ger bra driks i dag i alla fall så de lönar sig på något sätt... =)

i dag har jag ont i hela kroppen... i går satt jag och syster oh läste lite fakta och de kan röra sig om gul sot och cancer... de känns ju jätte trevligt... =)
hahha nej jag har inget av de men de kan komma...
jag vill bara inte att de ska vara så... för då blir robert kvar i rullstol med två barn och en hund... =( inte kul för han...

jag älskar han men jag tror inte att han skulle klara av de.... =)

ne nu ska jag busa med ungarna och ta vara på dagen eftersom jag ska åka till jobbet vid två...

tjinixen!!!

Kommentarer
Postat av: Din man

hejsan älskling..

kl är halv 2 och du slutar snart att jobba.. din mobil har lagt av så nu blir väll hanna glad när du inte skickar sms till..



jag längtar verkligen efter din special behandlig av mig.. så jag kan gör np liknande.. älskar di för mycke...

puss puss

2009-10-31 @ 01:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback