slapp dag!

i dag har de verkligen inte blivit mycket gjort...
i morse var de stressigt som bara den vi kom lite försent till dagis men de gör inget...
i dag gick de utmärkt att lämna jamie han har varit lite svår de senaste dagarna men nu har de gått bra...
efter de gick jag och travis och rocker och handlade lite små grejjer... sen hem och väntade på lunch..
när vi hade ätit och travis somnat kom syster tillbaka efter två prov...
syster har varit bosatt här i veckan och kommer väl vara de till helgen i alla fall..
i helgen ska jag och älskling ha en underbar helg, jag fyller ju på fredag så de är de vi ska fira samt att vi har
våran årsdag... =) i morgon blir de väl inte heller så myckert gjort ska ta mig till öppna efter lunchen och väga och mäta travia och så... får se hur stor han blivit... =)
fast de ser jag ju men ändå.. =)

min man kom hem tidigare i dag från jobbet för hans knä hade pajjat han vet inte vad som hände helt
plötsligt hade han ont i knät bara... så han tog sig hem men han kunde knappt växla...
nu har han smörjt knät med voltaren och ligger och sover i sängen... vila är bra... =)
jag sitter och skriver medans syster och jamie kollar på rorri!!!

travis sover för natten... sötisen...

nej nu ska jag ta  och få jamie i säng och gå ut med hunden och sen sova sött
de ska bli så skönt att få sova ordentligt i natt...

längtar till helgen de kommer bli så underbart
älskar min man!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback