underbar vecka

Min man har varti hemma hela veckan...
och de har varitså underbart att jag vet att vårat förhållande har fått en ny gnista...
de ända vi har gjort under veckan har varit att mysigt med varandra...

jag vill inge annat än att vara med min man resten av våra liv skulle jag få bestämma skulle
ingen av oss jobba heller... men de måste vi ju för att barna ska kunna få mat och sånnt...

jag mår prima kan jag väl bara säga jag svävar lite på måln tror jag....
jag kan säga att jag ser inte framemot att jobba i helgen just för att jag skulle hellre vara hemma
med manen och kolla på film och mysa....

Robert Hart jag älskar dig mest på jorden hoppas du fattar de... =)

nu har de gått så långt att min syster har flyttat ut till husvagnen för att hon inte pallar med alla
och de tycker ju jag är lite trist me tanke på att hon kommer bara längre och längre i från mig och min familj...
jag vill ju kunna finnas tillhands för henne om de är något... jag vill inte att de ska bli så här för henne
men de finns nog inget jag kan göra....

Jag vill bara att hon ska veta att vi finns här för henne om de är något hon vill ha hjälp med...

ne nu ska jag umgås med familjen innan dagen tar slut och arbetspasset börjar...

hej med er och puss på min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback