allmänt!

Helgen har varit lugn inte så himla mycket folk.
Ganska konstigt folk ute i lördags men så är de jämt när de är full måne..
Inte så bra med driks men så är de ju nu för tiden bara för att de är mest snorisar ute
och dom har ingen pejl på att man ska driksa...

I dag har jag och travis varit på öppna förskolan igen tog de lugn åt lunch där travis vilade ute i vagnen sen
gick vi för att hämta storebror på dagis.
Efter de hem ut med hunden och ner på stan i rask takt för att hinna in på banken och hämta ut mina nya
glasögon de va najs dom va riktigt fina och nu ser jag mycket bättre och slipper
förhoppningsvis huvudvärken.. Sen for vi till affärn för att inhadla ingredienser till bakningen i morgon
jamie blir hemma från dagis så de blir tvättning städning och bakning som vi sedan ska ta med oss
till öppna förskolan efter lunchen.. De bli najs att få umgås med killarna en hel dag, de hade varit trevligt om den störst killen kun de varit med också men han måste ju vara på jobbet så vi får in lite pengar i kassan.
Jag tror morgon dagen kommer bli en bra dag...

Nu är de bara tre veckor kvar till mitt stora datum...
De är så spännande ska bli så kul... Hoppas resultatet blir bra. =)

Jag måste bara berätta att de har varit lite drygt sen den där läkaren ringde och rev min mur jag byggt utt
HON har terrat mig varje dag sen dess i fredags ringde hon konstant till min telefon så jag var tvungen att skicka ett nytt sms så de blev tyst på henne.
Citat: Sluta ringa mig jag vill inte prata med dig. Du terrar mig jag jobbar.
skrev jag, hon skrev
Citat: Förlåt JÄD. (Jag älskar dig)

JO men tjena att hon gör då skulle hon inte vara den hon är i dag om hon så hade brytt sig om någon annan än sig själv så hade hon bitit ihop och blivit en bättre människa men hon bryr sig inte så då förblir hon den hon är i dag de kommer aldrig se någon ändrig där om hon inte slutar tycka så j*vla synd om sig själv och börjar bry sig om andra...

Men men så är livet jag tycker bara de är tråkigt att jag nu måste börja om från ruta ett med att må bättre jag mådde ju så j*vla bra innan den där läkaren ringde och sabba allt fy f*n för honom.

Nu ska jag gå in på fb lite och kolla runt.

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback