dag tre!

i dag känns de mycket lättare att rör på sig och allt men jag har som en brännande känsla och de kliar så förbannat mycket vore de inte för de skulle jag må prima i dag... =)

fan bävrar för i morgon... ska dra ut 20cm slang på höger och vänster sida de känns som om de kommer vad mycket konstigt att göra de så jag har tagit min kära man till hjälp där så jag hoppas de kommer gå fort och smärt fritt... efter de får jag duscha ska bli så otroligt skönt att få ställa sig i en varm dusch... =)
tänk vad små saker kan betyda mycket.... =)

just nu vill jag bara att de ska vara i morgon så jag blir av med dessa pumpar de kanske inte är så himla tunga men de stör mig något fruktansvärt... kommer för visso sakna lokalbedövningen... men jag tror att jag kanske inte behöver den då någe mera med tanke på hur jag mår smärt mässigt i dag.... min svenska är inte den bästa men...
ni fattar väl ändå.... ?!

jaja nu ska jag snart äta lunch som min älskade syster ska laga...

hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback