mamma ledig igen!

kan bli skönt att få vara hemma med travis ett tag. men jag tycker de är lite dålig stil när jag ställt upp så mycket att dom bara skiter i mig men de är väl så ger man guld får man skit tillbaka  så nu vet jag inte om jag kommer ställ upp nå mera man får ju inget för de... jag tycker de är tråkigt just när man börjar trivas då får blir man spottad i ansiktet de är ju mindre kul. jaja de är väl så de vill ha de...

ne men jag hoppas bemanings tjänsten har nått åt mig fram över så jag får jobba lite i alla fall.
annars ni som känner mig vet ju att jag kommer klättra på väggarna...
men först ska jag läka ihop efter mion operation denna månad... ser jag värkligen fram emot..
har beställt nya brillor också ska bli så kul när de kommer och om inte annat skönt att slippa ha huvve verk... =)
robert är på thai boxning jamie tittar på pippi och travis sussar!!!

jag sitter här en sväng och beklagar mig... =)

hahha de ringde en psykolog till mig i går och talade om för mig att jag var tvungen att ta kontakt med min "mamma"
för de var ju så synd om henne... men jag sa de till han att du kan inte tala om för mig vad jag ska göra och inte göra och se så har du inte en j*vla aning om vad hon har ställt till med i våra liv... så kom inte och tala om för mig att de är mera synd om henne än någon annan... de hon gjort mot sinna barn de är fan inte mänskligt och så som hon sa till sin dotter senast de gör man inte som "mamma" om man nu är de...
jag tror att den mäniskan aldrig i hela sitt liv brytt sig om någon annan än sig själv så j*vla egosentrisk eller hur de stavas... jag blir förbaskat trött på att jag alltid ska vara den som får stå ut med hennes skit hon tror att jag fortfarande är samma flicka som kan manupileras av henne men ack hon har så fel för dennan gång har jag mått så j*vla bra utan henne i mitt liv och de kommer nog ta bra j*vla länge innna jag låter henna kom in i mitt liv igen för jag vet att om jag släpper in henna så kommer jag börja må dåligt igen inom en snar framtid så nu j*vlar är de hårt som gäller... och den där psykologen ska få höra ett och annat när han ringer nästa gång... jag tänker då fan inte göra som han säger han har ingen rätt att tala om för mig vad jag ska göra och inte och definitivt inte när han inte har en aning om hur de ligger till... j*vla ideoter till läkare de finns....

ne nu ska jag natta jamie tror han är lite trött....

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback