operationen

Dagen lördag började med en bil resa till linköping och en evig väntan på klininken
en halv timma försent kom de och hämtade mig i vänt rummet och jag fick gå upp och byta om
efter de fick jag tabletter och sen ligga i en säng i en timme de satt dropp och grejade sen kom narkos läkaren och frågade lite frågor sen fick jag följa med honom in i operations salen och lägga mig där han satt på en massa plattor här och var och sen fick jag först bedövnings medel som jag skulle andas in sen sövde de mig... men de gick inte så snabbt som jag hade förväntat mig... sen vaknade jag inne i salen och var torr som fan i munnen ville bara ha vatten fick de efter ett tag.. sen kom syster upp och gjorde mig sällskap i tre timmar låg jag där och såg en komma ut ur operation och en gå in men efter tre timmar då jag hade ätit en macka och druckit lite te fick jag gå och klä på mig... sen tog vi oss till bilen och bil resan hem var längre än bil resan dit... väl hemma tog jag bara panodil och inflamations hämmande och gick och la mig... jag har inte så jätte on vist de är svårt att sova och svårt att röra på sig men jag trodde fan de skulle vara värre än va de är... jag över lever nog utan att ta någon smärt lindring...
de kliar ju som fan också och inte får man klia... och jag skulle så gärna vilja duscha men de får jag inte göra fören på onsdag kväll typ så lagom illa man kommer lukta då... hahha

jag kommer säker skriva mera men jag lovar inget för de var svårt att ta sig hit... hahha

jaja hoppas ni fick en liten inblick i hur jag har de nu och ett par dagar fram över..

hej me er

Kommentarer
Postat av: Carro

vad har du gjort för operation??

gissar på att det är samma som alla gör nuförtiden eller?själv gjorde jag tvärtom=)



krya på dig iaf. kram carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback