38,7 säger jag bara

fy fan vad jag mår skit och så måste man vara hemma och ta hand om barn också..
i morgon blir de inte heller nå lungn för mig nej för ams måste ju ringa och bråka med mig
så jag måste dit i morgon och skriva på papper...
fan de känns som om hela sverige har ring till mig i dag...
nu börjar de ringa folk om lägenheten så i slutet på veckan ska jag ha fixat den och visa den
också så jävla not roligt inte vad jag hade planerat...
men men hoppas ju att de är någon som kan ta den för inflytt
så jag slipper betala alla hyrorna... hmm vi får väl se hur de går

ne nu ska jag strax ta och natta dessa vildar
och förse mig själv in i sängen längtar så efter min kudde =)

älskar dig älskling!!!

Kommentarer
Postat av: din man

Jag älskar dig så sjukt mycke.. kom hem och mys med mig..

puss

2010-04-27 @ 15:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback