glad påsk

nu är den över

har jobbat större delen av den men i går vart de lite påsk firande
i alla fall... =) ute hos älsklingens päron
och åt gott och skratta mycket fick träffa jespers nya tjej de var en hel skön brud
hahha as trevlig... =)
i dag hade jag tänkt att jag skulle gå till vallby frilufts museum men de blir nog inget med de..
i detta väder har man ingen lust att gå och kolla på grisar som inte kommer att vara ute.... =(
ne så vi får nog bli hemma... men vi kan ju hitta på skojj för de... =)

vi kan ju kolla om moster vi komma hit och leka... =)
veckan får vi se hur den blir just nu vet jag inte så himla mycket
de jag vet är att jag ska börja på barnenshus den 26 april
och de ska bli så roligt jag tror jag är som gjort för de där... =)

ne nu ska jag leka med grabbarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback