mycket kärlek

mycket kärlek känner jag till min man..
de känns som om de senaste veckorna har gjort oss så starka tillsammans att
de bara srudlar kärlek till dig i mig
jag vet inte vad jag ska säga men vi klara fan allt tillsammans så länge
vi tror på oss och kärleken...
jag är 100% säker på oss och känner att ju mera hinder vi klara ju mer
kär blir jag... de känns så underbart i kroppen att jag tror jag ska sprika...

älskar dig så.... puss på dig min man

i dag blir de inte många minuter med dig men jag tycker vi tar vara på dem och pussas lite
i bilen innan jag åker i från er till ett lång pass på bmb.

nej nu ska jag ta och få något gjort...

ha de gött

och robert de är du och ja genom allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback