tråkig torsdag

i dag skulle jag behöva städa men jag känner att jag har faktiskt ingen lust med de..
så jag skjuter upp de till en annan dag...
i dag känns de som om jag har den tråkigaste dagen framför mig...
vi får se bror kanske har ork att titta förbi i dag skulle ju vara trevligt eller min far
bara man får någon att prata med de är ju så tråkigt att bara vara hemma
hade ju hellre jobbat men de behöver inte mig på prima i veckan så de är ju lite tråkigt
men jag förstår ju dom med allt som sparar pengar är ju bra.
men de är ju så trevligt att jobba där...
längtar till man får rutin på de vardagliga livet igen...
de har jag inte haft på bra länge de var väl innan jamie kom och de är ju tre år sedan..
jag kan inte fatta de att jamie ska bli tre... de är otroligt vad tiden går fort i balnd, snart säger de
bara poff så ska han börja skolan... =( min lilla kille.
ja travis är ju inte långt efter han blir ju två =)

älskar min man... Robert Hartstaff!

längtar så till 23/10-2010
ett tag kvar men jag tror de kommer gå fort som bara den nu... =)

vill bara att ekonomin ska börja rulla på igen för som de är nu så han man inte
många kronor kvar när man betalt allt och varit och handlat mat...
och de är hemskt på frestande... skulle ju behöva köpa lite nya kläder till barna också men
de får vänta ett tag till... hmmm tråkigt men så är de...
får hoppas på mycjet dricks i helgen så kan jag köpa lite nya kläder till som på tisdag... =)

jobbar som vanligt i helgen =)

ne nu ska jag kolla FB
sen ska jag nog ta och läsa lite bok eller något... =)

puss på dig min man
och ha gött alla ni andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback